Sunday, January 16, 2011

My Siblings

Salam... My dear Blog...
i want to story about my beloved siblings and my moms....
                                  pic nie time tour gie melake.... taim nak masok zoo lah nak ujan... lebat plak tue, t laen kali kite g lagie eh....
           Nie lah adik aku yang last skali, dah macam Perdana Menteri dah rupe adik aku nie, 
             nie baru darjah satu, entah2 ble dah besar nanti die betol2 jadi PM... hehehe
Ini pula adik aku yang skarang nie tengah blajar dekat matrik tangkak amik Sains Tulen, Nie gambar sekitar umah kiteowang kat Kampung Tengah, Segamat, Johor...
ni lah adik lelaki aku yang memang sangat mengilai motor... pantang tengok motor lawa sikit mule lah nak ubah suai motor Kriss cabuk die tue... hehehe... aku harap SPM yang die bakal amik taun nie mendapat keputusan yang tebih cemerlang daripada kakak die yang berdua nie.... Gud Luck 
aku sayang sangat dekat adik aku yang berdua nie... LOVE you very much... adik aku yang syidin tue an die x pernah lokek dengan kakak die yang Aisyah tue , tp kalo gan kakak @ abang die yang lain, memang x dapat lansung lah kan, tp x pe aku gembire je... HOPE korang can SMILE Always....


memang susah nak bergambar dengan mak aku yang sowang nie, kene pujuk dulu baru lah nak diambil gambarnye, orang hot stuff la kate kan.... hehehe...tapi x pe, Kaklong tetap sayang mak sentiase, Hope No Tears Comes Around You... Aku akan cube sedaye aku untuk membahagiakan hidup mak sentiase....





No comments:

Post a Comment