Thursday, January 27, 2011

MeMoRiesSsSss

Bahagianye rase hati nie dapat membahagiakan & mengembirakan hati semua teman-teman... Dengan macan nie je, aku dapat tunjukan kasih sayang aku... Bestnye aku rase... Semoga rakan-rakan aku akan menghargainye & dapat jage ia dengan baik... Walaupun Harganye tak seberape pun, Aku tak rase rugi pon spent some money untuk kengkawan aku...Bagi yang tak dapat pulak, jangan la iri ati pulak sebab kalau ada rezeki korang sume, nanti dapatlah dari aku... 
Nasihat aku, kawan memang boleh jadi lawan satu hari nanti, dan aku akuinye benda tue dah terjadi kat aku, tapi kawan lah yang paling memahami diri kita , keluarga kite pun tidak memahami kita seperti kawan-kawan kite memahami kite... Cube bayangkan, dalam tempoh 24 jam, lebih 18 jam kite bersame kawan, selebihnye kita akn bahagikan untuk pekare-pekare lain... So renungkanlah & Hargailah Sahabat @ kengkawan yang korang masih ada...

No comments:

Post a Comment