Friday, February 11, 2011

My Organization

ASSALAMUALAIKUM
With Islamic Rhythm And Management
 happy je kalo gan korang sume walaupon pade mulenye segan je masing2...
tapi bile dah kenal , rapat nye kite sume... :)
Special Entrance dari keluarge aku...
mak aku memang suke aku berorganisasi sebab memang dari kecik lagi aku suke benda macam nie...
Thanks Mom...
Salah satu dari aktiviti kelab aku
MALAM IRAMA WAHYU
persembahan daripada UNIC & HIJJAZ
walaupon aku x de dalam pic nie, 
skunk aku dah x kesah dah, maybe sbb x de rezki kot...
Semue bende kiteowang wat sesame, 
sampaikan nangis ke, kene marah ke, sume kene wat sesame...
Dengan melalui semua itulah kami menjadi rapat dan semakin rapat...
 kami akan selau wat postmotem gan kami punye president...
pastu kami juga pasti akan amik gambar banyak-banyak...
lagi pulak kelab kami nie memang ramai yang gile gambar...
papepon yang kami buat, yang penting menyenangkan hati semua pihak...
Betapa banyaknye kenangan kite semua bersama...
Semoga kenangan ini sentiase menjadi memori INDAH buat semue orang..
IRAMA
KAMI & IRAMA tidak akan dapat dipisahkan...
 
bagi semua orang yang mengenali IRAMA, bersama-sama kita membangunkan lagi kelab ini...

2 comments:

  1. akan rndu kngnan ini uat selamernyer.. :)..
    hope kite kekal utk slmernyer even kiter sume dah jauh....

    ReplyDelete
  2. saye pon hope macam tue jugak kak... keep in touch...

    ReplyDelete