Friday, February 11, 2011

Best Friends Forever

SYIRAZ IDRIS : HIDAYU KAHAR : ZALIFAH ZAINAL : AZIAN MOHMAD
memang dah ditakdirkan name kiteowang sumenye hanya satu perkataan, hehe... dah jodoh la katekan...
sayang nye aku kat korang x tau macam ne aku nak gambarkan...
mereka bertiga slalu membuatkan aku rase rindu kalo x dapat jumpe
aku , ayu gan epah dah kawan sejak dari sekolah rendah lagi di ( SK BUKIT HAMPAR SEGAMAT )
kat sek rendah tue, kiteowang mule rapat dari darjah 4 sampailah skunk...
lain cikit gan azian, aku,ayu gan epa baru rapat gan die sejak form 1sebab mase sek rendah die sekolah lain... aji nie pulak skunk blajar kat negeri sembilan amik SPA Pegawai Perubatan...
yang nie epa, die jugak blajar kat UiTM Segamat jugak...
dah rezki dapat blajar kat tempat same, just die amik Banking, aku lak amik business...
sweetkan die, sayang kat ko sangat-sangat...
nie pulak ayu, aku panggil die ayu apam ( cube tengok pipi die, kan gebu macam apam) x de lah, aku panggil die macam tue sebab ayah die jual apam balik, sedap...
die skunk blajar kat politeknik melaka...
kite owang bertige slalu keluar bersame kalo ayu balik cuti weekend...
rutin keluar : lepas makan mesti pergi karoeke (pasti punye) x pon pergi main bowling walaupon aku x pandai sangat main...
bile kiteowang keluar same mesti banyak cite yang kite owang nak share...
bagi aku, kehadiran mereka bertiga dalam hidup aku sangat bermakna...
aku harap korang akan berjaye dalam sume yang korang buat...
aku edit gambar nie khas untuk epa, dan aku bagi mase birthday die tahun lepas...
aku bagi pic nie agar die sentiase ingat akan memori kami berempat selamanye...
RINDUnye nak jumpe korang...


BEST FRIEND FOREVER... LOVE YOU... :)

1 comment:

  1. assalamualaikum...hi fwen..aq dah tutup blog lama...yg cahayamatakwa tuh..pleasure to folloew me dekat blog baru ahazcreation.blogspot.com

    ReplyDelete