Saturday, October 13, 2012

I'm Being a Models

 model jakel.... haha... mcm x percaya plak kan... aku boleh jadi model.... haha...
 nie mase pergi edar pamplete kat kolej komuniti 2...
 nie kat uitm segamat dihatiku...



 nie plak syafikah... comelkan die... hehe... ramai peminat tau...
 nie plak fitri n daus... dua2 sweet talker... haha... aku paling rapat gan mereka la...
nie pon waktu kat kolej komuniti 2... yang pergi, aku, daus, hana,fitri, fatin....
fun gile sbb dapat lepak kat luar... x yah masuk kedai... hehe... staff lain sume jelouse tgk kami leh kluar masuk kedai... nie la kehebatan seorng insan bergelar STUDENT...
 
sepanjang aku bekerja di jakel nie... byk yg aku dapat... kasih sayang... bos yg baik n good looking guy... supervisor yg peramah... ilmu perniagaan yg dapat aku timba semasa belajar di sana... walaupon sekejap tapi nikmat bersama yg kami lalui akan sentiase bermain di minda aku sampai ke akhir nanti...
 
:) Smile Always...

No comments:

Post a Comment