Tuesday, October 30, 2012

ANDAI AKU TAHU SIAPA DIA??

Bismillahirahmanirahim...

Andai kata dunia ni mampu aku kawal...
pasti semua bende akan berjalan dengan lancar..
tiada kesalahan yang dapat dikesan...
tiada pesanan yang dapat dicoret tapi itu semua bermula dengan ANDAI...

Andai jodoh boleh aku pilih sendiri antara kita,
aku pasti akan pilih engkau tapi itu mungkin tidak akan terjadi
sebab tuhan tu sentiasa yang maha adil
jodoh yang dipilih bakal menjadi teman sepanjang hayat...

YA ALLAH!!
kiranya dia adalah uusan dan ketentuanMU buatku, akuberharap Engkau permudahkanlah dan bukalah hati aku ini dan sidia untuk menerima satu sama lain dengan ikhlas...
Jika di takdirkan dia bukan milik ku , maka jauhkanlah hatiku dengan hatinya, hilangkanlah bayangan wajahnya dari tatapan dan pandanganku agar hatiku bisa tabah menerimanya...
YA ALLAH!! swsungguhnya aku redha dengan segala ketentuanmu buatku...
Amin YA Rabbalallamin...  

:) Smile Always...

No comments:

Post a Comment