Thursday, June 16, 2011

KESAYANGANKU

Assalamualaikum Dear Letter, macam mane aku nak bagitahu die yang bahawasanya aku sayang nak tinggallkan die, macam mane lah nanti bile die dah pergi degree dan aku pasti akan merasai kehilangan dirinya… pasti nanti aku akan rindukan suara dia yang sentiase memenuhi recent call phone aku… kalau lah aku nie lelaki pasti aku akan luahkan apa rasa hati aku ini… tapi aku amat takut bile aku melakukan itu pasti hatimu disakiti… pasti selepas itu kita akan terputus hubungan selamanya… sekiranya semua ini terjadi aku akan sentiase terkenangkan penyesalan ini yang aku rasakan amat menyeksakan… aku masih lagi teringat semua memori yang telah kita cipta bersama walaupun memori yang tercipta bersifat profesional…
Aku sengaja menunjukkan gambar kawan baik aku dari sekolah rendah lagi kepada dia hanya ingin melihat reaksi dia yang aku sayang bile melihat gambar itu… tapi sampai kini aku x tahu apa maksud kata2 yang keluar dari diri nya… semakin aku cuba merapatkan diri dengan dia pasti hubungan kami akan semakin renggang… adakah ini tandanya, tidak aka nada ikatan antara kami… walau macam mane pon aku selalu harapkan sayang aku x bertepuk sebelah tangan…
X de lafaz yang mampu mengungkapkan apa yang terbuku dihatiku… mungkin satu hari nanti akan ada janji yang mampu diungkap antara kami… biarlah rindu yang menjadi penentu segalanya…bayu pula akan membisikkan cinta dan sayang ku pada mu… tapi pada masa yang sama aku sedar siapa diri aku yang hendak digandingkan dengan dirimu yang bercita2 tinggi n bagi aku manis orang nya walaupon kulitnya x secantik n seputih susu… senyuman manisnya yang telah memikat hati ini dari aku semester 2 lagie… organisasi ini lah yang membuatkan aku sentiasa bahagia… jadi kenangan bersama semua ini x akan hilang dari memori diriku… 
Aku juga berjanji pada diriku jika aku bukan untuk dirimu dan kamu sudah mempunyai pilihan hati yang lain, aku pasti undur diri demi dirimu... biarlah aku dimarah kerana melepaskan orang sebaik dirimu, aku rela, mungkin kerana itu adalah sifat diriku yang x boleh disingkirkan lagie dan dalam apa jua yang aku lakukan terutamanya dalam soal hati aku x akan pernah menyingkirkan kekurangan diriku dari aspek fizikal... 

:) SMILE ALWAYS

No comments:

Post a Comment