Wednesday, September 21, 2011

Raya Sakan 2011

Rindu sangat nak jumpe korang sume dah terubat dah, lagie2 gan ayu apam n zepah... 
epah lagie la susah skunk nak jumpe sbb die dh pindah rumah tetap kat MUOR...
nasib baik taim raye nie die willing nak turun segamat nie... 
nie mase kat umah malik...
hehe... pewitttt...
 mase kat umah adam jamil... hehe
 kat umah embort(zul) hehe. jauh nye umah die, kat pemanis dua rasenye... pegi naik kete malik
 mase kat umah aku, ramai lagie yg datang tp x amik pic diorang la... 
kalo ade pon kabur la... mase diorang datang mak aku masak kuah lodeh, nasi impit n rendang 
enjoy tgk diorang sume makan... :)
 kat umah dayah ...
 nie plak mase kat umah sarah... kat umah die makan chicken chop, menu wajib setiap tahun datang raye kat umah die... ummmphhh... :)
 nie plak turn adam & firdaus datang umah aku, epah n ayu pon datang lagie umah aku, tapi aku x kesah pon... umah aku pon dah jadi umah no dua diorang... hehe
hope nanti kita boleh la hang out sesame ye next raye... love you :)

:) Smile Always

No comments:

Post a Comment